Sesje
Witamy z powrotem!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sesje Strona Główna
->
Inne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Shout Box
----------------
Shout Box
Nasze forum
----------------
Regulamin
Nasze forum
Avatary i sigi
Koalicje
----------------
Koalicje (bez skojarzeń :D )
Sesje
----------------
Co to jest sesja?
Galaktyka
Forgotten Realms
Śródziemie
Warhammer
Świat Mroku
Planescape
Inne
Nasz własny świat
----------------
Stwórzmy nasz własny świat
O wszystkim innym
----------------
Offtopic
Książki
Filmy
Muzyka
Komiksy
Gry
Zwoje
Humor
Nasz kochany, piękny kraj
Wyżyj się!
Wir Chaosu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Alluin
Wysłany: Śro 17:08, 31 Paź 2007
Temat postu:
Imię: Matthias Grenbork
Rasa: Człowiek
Wyznanie: chrześcijanin
Wiek: 29
Zajęcie: Rycerz
Pochodzenie: Kulnberg
Krzepa: 14
Zwinność: 14
Zdrowie:12
Reakcja: 13
Inteligencja: 18
Umysł: 8
-Walka
Jednoręczne/Miecze 6
Oburęczne/Miecze 8
Nietypowe/Kopia 5
Defensywne/Obrona tarczą 8
-Charyzma
Dowodzenie 5
Krasomówstwo 4
Empatia 7
-Inne
Jazda Konna 6
Kowalstwo 4
Charakter:
Lubiący sobie popić, pobić i pochędożyć dumny przedstawiciel stanu rycerskiego. Nie podoba mu się ta cała wyprawa do Poznania, ale cóż robić jak mus to mus.
Krótki rys historyczny: Żadnemu z chrześcijańskich rycerzy nie uśmiechała się ta wyprawa prosto w paszczę lwa, więc gdy Cesarz zaczął szukać ochotników pośród swych dzielnych wasali jakoś nikt nie miał chęci ryzykować swojego życia. Ale Cesarz posłużył się podstępem. Zorganizował wielki turniej rycerski i zaprosił na niego rycerzy z każdego zakątka państwa. „Zwycięzca otrzyma wielką nagrodę z rąk samego Cesarza.”-Tak wykrzykiwał każdy herold w kraju. No i turniej się odbył zjechała się masa żądnych sławy wojowników. I dalej bić się na miecze i kruszyć kopie zaczęli. Po kilku miesiącach pojedynkowania się na każdy możliwy oręż wyłonił się zwycięzca: Matthias Grenbork- weteran kilkunastu bitew. Właściwie to nie był szczególnym mistrzem miecza ani kopii, lecz wśród pospólstwa krążą plotki jakoby w turnieju wspierany był przez samego świętego Jerzego i anioły. Zorganizowano na jego cześć wystawną ucztę a po uczcie następnego dnia na audiencji u cesarza ów rycerz otrzymał obiecaną „wielką nagrodę”, czyli dokument i chwalebną misję wyśledzania sprawcy otrucia Tibunno Mascolettiego. W razie odmowy obrażony Cesarz skazałby go zapewne na wygnanie, więc chcąc nie chcąc Matthias przyjął „nagrodę”.
Majątek: jednoręczny miecz, dwuręczny miecz, tarcza, koń z rzędem, średnio wypchana sakiewka(napisz ile), srebrny medalik z Przenajświętszą Panienką, mizerykordia,kopia, niewielki zameczek w okolicach Hamburga
Nathan
Wysłany: Śro 15:16, 31 Paź 2007
Temat postu:
No, to czekamy tylko na Alluina
Sheverish
Wysłany: Wto 22:34, 30 Paź 2007
Temat postu: Postać
Imię: Mścibór
Człowiek
Wyznanie: Perun
Wiek: 26
Zajęcie: Woj najemny.
Pochodzenie: Wolin
Statystyki:
Krzepa 16
Zwinność 16
Zdrowie 14
Reakcja 16
Inteligencja 12
Umysł 12
Walka:
Topory (albo broń jednoręczna)- 7
Oszczepnik (albo broń miotana)- 7
Tarczownik - 7
Drzewcowa (albo broń dwuręczna)- 6
Sprawność:
Jazda Konna - 8
Spostrzegawczość - 4
Pływanie - 4
Inne:
Malunek - 4 (ozdabianie ciała i tarcz - zmieniłem, bo zapomniałem o tarczach)
Zielarstwo - 6
Charakter: Młody i butny woj, który przypałętał się wprost z półsłowiańskiej, półskandynawskiej wyspy Wolin. Rębajło gotów do każdej bitki!
Rys Historyczny:
Na Wolinie wychowan. Z Wolina wyjechał. Najpierw Gdańsk, potem Kujawy, teraz Poznań.. na drodze zarobku, podejmując próby ustatkowania się. Za pieniądzem i żoną! Dalej w świat!
Majątek:
Nieduży, zajadły, szybki i zwrotny koń - imieniem Dalemir. Osprzęt jeździecki. Kaftan kolczy - zdobyczny chrześcijański. Tarcza wikingów (jeszcze się ostała, chodź strasznie porąbana), topór wikingów (poszczerbion, ale rąbie), pięć oszczepów. Włócznia do walki w siodle. Sakwy ze sprzetem podróżnym. Mały woreczek z grzybkami Berserków skandynawskich.
Gorn
Wysłany: Czw 14:57, 25 Paź 2007
Temat postu:
Mhm. Wybacz, nie znam się. Myślałem, że gracie zgodnie z historią
.
Nathan
Wysłany: Czw 14:34, 25 Paź 2007
Temat postu:
Gorn, ale świat Arkony jest trochę inny
Roku pańskiego 966 Mieszko I odrzucił propozycję chrztu
Gorn
Wysłany: Czw 14:05, 25 Paź 2007
Temat postu:
Peruna? A za Mieszka drugiego, to nie katolicyzm był? Poganie to chyba po kątach praktykowali...
Erilad
Wysłany: Czw 14:02, 25 Paź 2007
Temat postu:
Imię: Dalemir
Rasa: Człowiek
Wyznanie: Swarożyc
Wiek: 28
Zajęcie: Woj
Pochodzenie: Gród Płocki
Statystyki:
Krzepa 13
Zwinność 17
Zdrowie 15
Reakcja 14
Inteligencja 13
Umysł 12
Talenty:
-Walka (Jednoręczne 10, Strzeleckie 7, Defensywne 6, Miotane 4)
-Charyzma (Krasomówstwo 8, Urok Osobisty 6, Zastraszanie 6, Muzykalność 7)
Charakter: W jakim sensie? Charakter Szymonowy ;> A na D&D'owskie - Prawdziwie Neutralny
Krótki rys historyczny: Dalemir od najmłodszych lat był wychowywany przez rodziców i rówieśników na typowego woja. Uczył się walczyć, strzelać z łuku, słuchać rozkazów itp. W wieku 20 lat wstąpił do płockiej drużyny miejscowego przywódcy Bolesława. Niestety na jednej z wypraw, niedaleko Poznania, Bolesław zginął w walce. Dalemir osiedlił się w Poznaniu i zaczął spokojne życie. Spokojne aż do dzisiaj...
Majątek: Miecz z pochwą, tarcza typu "migdał", zwykle przewieszona przez plecy, lamelka, sztylet, hełm typu "szyszak" z kolczym czepcem.
Nieduża chata w Płocku, druga w Poznaniu.
Pieniędzy ile mam, to Ty napisz.
Nathan
Wysłany: Śro 21:19, 24 Paź 2007
Temat postu: Ballada upadłego cygana - rekrutacja
Wiosna Anno Domini 1106.
Nawet do krajów słowiańskich dotarła wieść o śmierci ojca Tibunno Mascoletti, kandydata na następce Paschalisa II. Uczeni ze świętego miasta orzekli zatrucie, udało się też ustalić że morderca zbiegł do państwa Lechickiego, do samego Poznania.
Aby ukarać zuchwalca cesarz Henryk IV rozpoczął rozmowy z władcą lechickim Mieszkiem Drugim, prosząc go o możliwość wysłania człowieka z misją schwytania mordercy. Po kilku miesiącach rozmów władca państwa lechów łaskawie zgodził się, by jeden człowiek wyznaczony przez cesarza udał się do Poznania i poszukał sprawcy. Wydał odpowiednie pismo gwarantujące wysłannikowi nietykalność i zapewnienie, iż wyznawani przez niego bogowie również popierają sprawiedliwość, toteż póki śledczy pokoju nie złamie, póty ich gniewu obawiać się nie musi.
Powodem wydania tegoż pozwolenia może być również fakt, że w podobny sposób zginął główny kapłan Peruna w Poznaniu.
Uprasza również, by wysłannik publicznie swej wiary nie obwieszczał, gdyż w grodzie Poznańskim mogło by to być odebrane za silną obrazę.
Takoż też wyznaczona została również grupa wojów, mająca śledczemu służyć za eskortę i baczyć, nie nie poczynił on jakiś głupstw mogących zagrozić jego życiu.
Postać śledczego została zarezerwowana przez Alluina.
Postacie Słowian do obsadzenia.
Karta postaci:
Imię:
Rasa: (pozwalam grać człowiekiem bądź dziwożoną)
Wyznanie:
Wiek:
Zajęcie:
Pochodzenie:
Statystyki ludzi: (minimalne/średnie/maksymalne)
Krzepa 6/9/14
Zwinność 7/11/16
Zdrowie 6/9/14
Reakcja 7/11/16
Inteligencja 8/12/18
Umysł 8/12/18
Statystyki dziwożon: (minimalne/wartość startowa/maksymalne)
Krzepa 5/8/12
Zwinność 8/12/18
Zdrowie 6/9/14
Reakcja 8/12/18
Inteligencja 7/11/16
Umysł 8/12/18
Każda rasa ma 21 punktów na ich rozwinięcie.
Talenty
-Sprawność (Spostrzegawczość, Jazda Konna, Powożenie, Wspinaczka, Pływanie, Akrobatyka)
-Łowiectwo (Tropienie, Podchodzenie zwierzyny, Tresura, Przetrwanie, Krycie się, Zastawianie sideł/wnyków, Sprawianie zwierzyny)
-Walka (Krótkie, Jednoręczne, Oburęczne, Miotane, Strzeleckie, Nietypowe, Defensywne) - wybieracie typ i konkretną broń. W razie pytań służę pomocą.
-Charyzma (Kupiectwo, Dowodzenie, Krasomówstwo, Urok Osobisty, Etykieta, Aktorstwo, Empatia, Zastraszanie, Muzykalność)
-Magia (Kierowanie zaklęć, Medytacja, Rzucanie zaklęć, Widzenie ocy, Wpisanie Czaru, Przechodzenie między światami, Znajomość zaświatów, Znajomość istot Niwii, Gusła)
-Technika (Budowa umocnień, Chirurgia, Jubilerstwo, Kowalstwo, Medycyna, Płatnerstwo, Rymarstwo, Szkutnictwo, Wynalazczość, Zbrojmistrzostwo, Sztuka)
-Wiedza (Czytanie/Pisanie, Znajomość języka obcego, Orientacja w terenie, Przygotowywanie strawy, Torturowanie, Wiedza o o bcych kulturach, Wykształcenie, Zielarstwo, Znajomość zwierząt.)
-Złodziejstwo (Skradanie się, Krycie się, Śledzenie, Szulerstwo, Fałszerstwo, Otwieranie zamków, Rzezanie sakiewek, Wiedza o zabezpieczeniach)
Wybieracie dwa talenty - główny i poboczny.
Dla głównego talentu gracz wybiera cztery umiejętności na poziomie 3 i dostaje 15 ounktów na ich rozszerzenie.
Z talentu drugorzędnego należy wybrać trzy specjalizacje na poziomie 2. Do tego gracz otrzymuje 10 punktów na ich rozwój.
Gracz otrzymuje też 10 punktów na rózwój dowolnej specjalizacji z wybranego talentu.
Charakter:
Krótki rys historyczny:
Majątek:
No, to zaczynamy znowu, co?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin