Forum Sesje Strona Główna Sesje
Witamy z powrotem!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Niebezpieczna przeprawa- rekrutacja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje Strona Główna -> Śródziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vistor
Podrzędny wojownik
Podrzędny wojownik



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:23, 29 Gru 2006    Temat postu: Niebezpieczna przeprawa- rekrutacja

A więc zakładam seje. Potrzebuję 3 krasnoludzkich wojowników (może być wojownik z młotem, toporem, mieczem lub miotający tomahawki) i 1 Dunedaina.

Karty Postaci:
Imie:
Profesja:
Rasa:
Wygląd:
Historia:
Wiek:
Ekwipunek: Zostawić puste. W zależności od profesji każdy otrzyma wyposażenie od króla Daina (nie tyczy się Dunedaina)

Statystyki (30 punktów)

Siła:
Zręczność:
Kondycja:
Walka:
-Mieczem
-Toporem
-Młotem
-Nożami
Odwaga:
Szybkość:
Walka na Dystans
Mądrość: (Na to składa się Intuicja, rozwaga i pomysłowość. Większe szanse na znalezienie przedmiotów i wykonanie jakiejś czynności)

Umiejętności: (2 do wybory)
Krasnoludzkie:
-Górnictwo (po wydobyciu danego surowca można go w jakiś sposób wykorzystać)
-Odporność na Zimno
-Traper (Pramia +3 do kondycji i szybkości)
-Pieśń bojowa (-2 do obrony przeciwnika)
-Rozgadanie (czyli, targowanie, łganie i co tam dusza zapragnie Wink)
-Mocna głowa (jeśli masz tę umiejętność możesz być pewien że wygrasz konkurs na picie oraz +2 do odwagi)
-Topornik (+2 do walki toporem)
-Mistrz miecza (+2 do walki mieczami)
-Mistrz Młota (+2 do walki młotem)
-Miotacz (+2 do walki na dystans)

Dunedain:
-Tropienie (+2 do szybkości w trudnym terenie)
-Bezszelestne poruszanie się
-Nożownik (+2 do walki nożami i +2 do zręczności, możliwość rzucania nożami)
-Kamuflaż (wtapianie się w otoczenie)
-Wyczulony słuch (prydaje się do podsłuchiwania rozmów)
-Kradzież kieszonkowa (postać może podkraść się do ofiary i ukraść jej jakieś dobra i +2 do zręczności)
-Łucznik (+2 do walki na dystans)

Rakrutacja do 5 stycznia!


Ostatnio zmieniony przez Vistor dnia Sob 21:47, 30 Gru 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kruczowlosa
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Na pewno nie Płock

PostWysłany: Pią 14:09, 29 Gru 2006    Temat postu:

Ahahah! W końcu sesja w śródziemiu! Czy Dunedainem może być kobieta? Muszę znów przeczytać Tolkiena.

PS: Przepraszam za OFFtop...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vistor
Podrzędny wojownik
Podrzędny wojownik



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:31, 29 Gru 2006    Temat postu:

Trzeba się trochę trzymać Tolkienowskich realiów. Dunedainowie nie byli kobietami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silent
Potężny
Potężny



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 14:33, 29 Gru 2006    Temat postu:

JEST JEST JEST!

Ja biorę jednego krasnoludka Razz. Zawsze chciałem tym małym bonkiem pograć. Kartę później zarzucę.

P.S. Ort celowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kruczowlosa
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Na pewno nie Płock

PostWysłany: Pią 14:34, 29 Gru 2006    Temat postu:

No, cóż... Niech ktoś założy inną sesję w Śródziemiu! XD
PS: Kolejny raz przepraszam za offtop.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silent
Potężny
Potężny



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 14:52, 29 Gru 2006    Temat postu:

Vistor, zmieniasz jednego krasnoluda na kobitę z Rohanu albo elfkę i będzie fajno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vistor
Podrzędny wojownik
Podrzędny wojownik



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:05, 29 Gru 2006    Temat postu:

No właśnie chodzi o to żę to nie pasuje do mojej fabuły. Może być jedynie krasnoludzica
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathan
Potężny
Potężny



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 16:32, 29 Gru 2006    Temat postu:

Mógłbyś powiedzieć, jaka jest maksymalna wartość cechy, która z cech odpowiada za walkę mieczem i czy nożownik daje +2 do walki nożem czy też innymi broniami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vistor
Podrzędny wojownik
Podrzędny wojownik



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:54, 29 Gru 2006    Temat postu:

Rozdrobniłem trochę tą walke ale.. co kto lubi. Szybciej się zgłaszać (3 krasnale i 1 Dunedainka (niech strace). Im szybcie jsie pozgłaszacie tym szybciej zaczniemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kruczowlosa
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Na pewno nie Płock

PostWysłany: Pią 18:06, 29 Gru 2006    Temat postu:

Dobra, nie musisz się tak dla mnie poświęcać Poczekam, może kiedyś będzie jakaś inna sesja w Śródziemiu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vasemir
Giermek
Giermek



Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:30, 30 Gru 2006    Temat postu:

Skoro Kruczowłosa strzela focha Razz to ja biorę Dunedeaina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vistor
Podrzędny wojownik
Podrzędny wojownik



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:00, 05 Sty 2007    Temat postu:

Dzisiaj kończy się termin rekrutacji. Przedłużam go do 10 stycznia. Zmieniam zasady.
Potrzeba mi 2 krasnoludów, 1 dunedaina i 1 wojowniczke (kobita ze stepów.).

ps.Ci którzy się zgosili, niech zrobią karty. (Jeśli mają zamiar)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silent
Potężny
Potężny



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 19:57, 07 Sty 2007    Temat postu:

Chciałbym poznać czas akcji?

Imie: Thoruk
Profesja: młot
Rasa: krasnolud
Wygląd: Wygląda jak każdy krasnolud. Jest niski i tęgi. Broda sięga nieco powyżej pasa, i zazwyczaj spięta jest w trzy warkocze. Środkowy najdłuższy i dwa boczne krótsze. Włosy są koloru czarnego. Ubiera się zazwyczaj na czarno.
Historia: Urodził się 178 lat temu. Pochodził z klanu Ingietum (metalmistrzowie, kowale). Jest synem jednego z szarych członków klanu, który, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się obróbką metalu. Od małego krasnala miał smykałkę do kowalstwa. Bardzo szybko nauczył się władać młotkiem. W połączeniu z doskonałym wyczuciem materiału potrafił tworzyć ładne rzeczy ze stali, żelaza i innych metali. W jego 'dziełach' brakowało jednak czegoś. Czegoś, czego nie potrafił zdefiniować. Postanowił więc, w bardzo młodym jak na kowala wieku, poprosić óczesnego mistrza, Jenrakha, o nauki. Jego inni adepci, dużo starsi od Thoruka, odnosili do niego niechętnie i z pogardą. Niemniej on, będąc samotnikiem, nie zrażał się tym i dążył do poznawania coraz to większej wiedzy i nowych technik przekształcania metalu. Szło mu to szybko i bardzo szybko stał się pupilkiem mistrza. Dzięki temu otrzymał dostęp do zapisków innych mistrzów. Skorzystał i z czasem, umiejętnościami przerósł mistrza. Ten zmarł parę lat po osiągnięciu perfekcji swego ucznia. Thourk, dzięki wspaniale wykutemu młotowi, przejął po nim tytuł mistrza. Obecnie jest jednym z ważniejszych krasnoludów w swoim klanie. Z powodu młodego wieku, nie ma jeszcze pełnych praw w bractwie. Jednocześnie, w trakcie wspinania po szczeblach kowala, uczył się władać swoim narzędziem pracy jako orężem. Tu nie szło mu tak dobrze, jak w kuciu, ale poświęcał temu sporo czasu i technikę walki młotami opanował niemal do perfekcji. Nie jest mistrzem, ale bardzo dobrym wojownikiem.
Wiek: 178
Ekwipunek:
Statystyki (30 punktów)

Siła: 5
Zręczność: 2
Kondycja: 5
Walka:
-Młotem 6
Odwaga: 5
Szybkość: 2
Walka na Dystans 1
Mądrość: 4

Umiejętności:
-Górnictwo (po wydobyciu danego surowca można go w jakiś sposób wykorzystać)
-Mistrz Młota (+2 do walki młotem)


Ostatnio zmieniony przez Silent dnia Pon 16:25, 08 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vistor
Podrzędny wojownik
Podrzędny wojownik



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:07, 07 Sty 2007    Temat postu:

W zasadzie mogę podać kilka szczegułów, przed rozpoczęciem.
Miejsce akcji: Erebor. Krasnoludzka forteca na wschód od mrocznej puszczy
Czas: 30 lat po zniszczeniu pierścienia władzy.
Cel: Nieznany...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vasemir
Giermek
Giermek



Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:09, 07 Sty 2007    Temat postu:

Czyli jednak nie zmieniasz zasad?

Silent- krasnale żyją około 200-400 lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje Strona Główna -> Śródziemie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin