Forum Sesje Strona Główna Sesje
Witamy z powrotem!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reguła Podmroku - rekrutacja

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Sesje Strona Główna -> Forgotten Realms
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nicky
Mędrzec
Mędrzec



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A takie tam miastko

PostWysłany: Pon 14:55, 12 Cze 2006    Temat postu: Reguła Podmroku - rekrutacja

No to zacznijmy. Rekrutacja trwa do 19 Czerwca.

Oto postacie, których potrzebuje :

1) Drow (M lub K), wojownik

renegat; żołnież po nieudanym szturmie jego domu na inny; uciekający w mroczne korytarze, żeby nie powrócić pod sąd matki opiekunki, którą kiedyś wcześniej zdradził; wprowadzenie nazw dowolne

2) Człowiek ( M lub K), mag

żadny władzy, której poszukiwał w tym nieprzystępnym świecie; szybko zdał sobie sprawę, że nie był to zbyt dobry pomysł; próbujący odnaleźć wyjście na powierzchnie; prawie zerowy ekwipunek

3) Svirfnebli - dla niewtajemniczonych innymi słowy to krasnolud (M), klasa dowolna

niezbyt lubiany w swojej ojczyźnie; próbujący udowodnić, że jest "kimś"

Statystyki, których wymagam.

* atrybuty :

siła S
zręczność Zr
budowa BD
intelekt INT
roztropność RZT
charyzma CHA

*rzuty obronne :

wytrwałość
refleks
wola

*umiejętności

Na poczatku wybierzcie sobie trzy dowolne umiejętności ze znanych wam, do zaakceptowania przeze mnie, plus :

ciche poruszanie
nasłuchiwanie
ukrywanie
wspinaczka

oraz

wyczucie kierunku - tylko dla krasnoluda
zauważanie - tylko dla elfa
blefowanie - tylko dla człowieka

Umiejętności te daję na podstawie tego, że przebywamy w Podmroku i żyjecie w tym środowisku już jakiś czas, musieliście je posiadać, żeby dożyć do tego momentu akcji.

* ekwipunek

Dowolny, tylko nie przesadźcie, bogaczami ani szlachcicami nie jesteście. Tu też dajcie opis broni.

* historia

Krótki przegląd o co mi chodzi w danej postaci zamieściłam, żeby potem nie było nieporozumień. Zostawiłam wam jednak sporą dowolność. Liczę na waszą inwencję.

* atuty

Jeśli macie ochotę, maksymalnie dwa. Nie będę ich jednak wymagać jeśli komuś nie będzie chciało się wybierać. Zawsze będzie czas, żeby je uzupełnić.

* pieniądze

Buhahaha, jeśli sądzicie, że moglibyście coś tutaj wpisać. Podkreśle, pieniądze wyszły na spacer.

* czary

Odpowiednie dla drowa nieszlachcica - ognie faerie i ewentualnie kula ciemności.

Czary maga - wybierz sobie z jakieś trzy "sztuczki" i dwa zaklęcia 1-szego poziomu.

* wygląd

Wiek,wzrost, płeć, waga, kolor oczu, kolor włosów, ubiór itp. jeśli będziecie mieli ochotę coś dodać.

* charakter

* bóstwo

Wolałabym, żeby charakter i bóstwo było raczej dobre (w przypadku drowa nie chciałabym by był dokońca przekonany co do Lloth), jednak ostateczna decyzja należy tylko do was.

* imię postaci !!!

----------------------------------------------------------------

To byłoby na tyle. Czekam do 19 Czerwca, czyli macie tydzień.


Ostatnio zmieniony przez Nicky dnia Pon 20:44, 12 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elminster
Podróżnik
Podróżnik



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 17:24, 12 Cze 2006    Temat postu:

Imię: Rion
Rasa: Człowiek
Płeć: M
Klasa: Czarodziej
Charakter: Neutralny
Bóstwo: Mystra

Poziom: 1


WYGLĄD:

Wiek: 28 lat
Wzrost: 176cm
Waga: 75
Oczy: Niebieskie
Włosy: Czarne

Ubiór: Rion jest ubrany w szaty czarodzieja w kolorze brązowym. Na głowę ma założony kaptur, więc nie widać jego twarzy.

ATRYBUTY:

Siła: 11 (+1)
Zręczność: 12 (+1)
Budowa: 13 (+1)
Intelekt: 17 (+3)
Roztropność: 14 (+2)
Charyzma: 12 (+1)

Wytrwałość: +1
Refleks: +3
Wola: +4

UMIEJĘTNOŚCI:

Alchemia
Czarostwo
Koncentracja

Blefowanie


ATUTY:

klasowe:
przywołanie chowańca
zapisanie zwou

wybrane:
Zogniskowanie czaru, szkoła Wywoływań (+2 do ST na wszystkich rzutów obronnych przeciwko czrom z tej szkoły)
Błyskawiczny refleks +2 do refleksu

CZARY:
( + oznacza że się nauczyłem czaru, a minus że czar rzuciłem)

Zero Poziomowe:
1 Czytanie Magii +
1 Wykrycie Magii +
1 Promień Mrozu +

Pierwszego Poziomu
2 Magiczny Pocisk ++


EKWIPUNEK:

Broń:
Drąg; Obr: 1k6; Kryt: x2; Zas: ---; Cięż: 2kg; Rodzaj: Miażdżone
Lekka Kusza; Obr: 1k8; Kryt: 19/20 x2; Zas: 25m; Cięż: 2kg; Rodz: Kłute
30 Bełtów

Wyposażenie:
plecak, koc, bukłak, kubek, atrament, pióro, 5 arkuszy płótna, lina, 3 pochodnie, sakiewka,1 świeca, Worek, 5 fiolki, 5 flaszek, futerał, Księga Czarów

Magiczne:
2x miksturki letkich ran, 1x mikstura leczenia średnich ran

Pieniądze:

Platyna: 0
Złoto: 0
Srebro: 0
Miedziaki: 0


HISTORIA:

Przez pierwsze 20 lat mieszkałem w gospodzie rodziców, gdzie pracowałem. Ale gdy zostałem pełnoletni postanowiłem pójść do szkoły czarodziejów. Przez cztery lata uczyłem się i szkoliłem na czarodziea w szkole. Gdy przeszedłem wszystkie egzaminy, wyruszyłem w podróż, aby szukać przygód. Pewnej nocy, a było to 4 lata temu, wpadłem na pomysł, żeby spróbować zdobyć władze w Podmroku. Niestety byłem zasłaby, by z takim małym doświadczeniem próbować zdobyć władzę, wiem to teraz, byłem jednak wtedy bardzo naiwny. Gdy znalazłem wejście do tej straszliwej krainy, przemyślałem jeszcze raz swoą decyzję, nie zmieniłem jednak zdania. Przez wile dni jak sądze chodziłem po tunelach, aż przypadkiem natknąłem się na czterech Drowów. A więc moja piewrsza walka zacząłem rzucać czary, ale niesądziłem że są na nie odporni, w walce wręcz niemiałem żadnych szans ich pokonać. Miałem jednak ze sobą sporo pieniędzy od rodziców. Udało mi się zachować życie. Wpdłem w niewole Drowów, oni mnie zaprowadzili do Matki swojego domu, nazywał sie Zen'het. Zostałem służącym-niewolnikiem tego domu. Każdego dnia myślę, jak mógłbym uciec na powierzchnię, choć wiem że będzie to trudne, mam jednak nadzieję, że kiedyś mi się uda.

Karta OK.


Ostatnio zmieniony przez Elminster dnia Wto 16:34, 13 Cze 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
Awatar



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 11:31, 16 Cze 2006    Temat postu:

Imię: Erilad
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Łotrzyk
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Bóstwo : nie czci żadnego

Poziom : 1


WYGLĄD :

Wzrost - 168 cm
Waga - 68 kg
Zarost - kozia bródka
Włosy - długie, proste, opadające na ramiona, czarne
Oczy - zielone

Ubiór : płaszcz podróżny z kapturem, skórzane nogawice i wyświechtana lniana koszula.

ATRYBUTY :

Siła - 13 [+2]
Zręczność - 18 [+4]
Budowa - 14 [+2]
Roztropność - 11 [+1]
Inteligencja - 13 [+2]
Charyzma - 15 [+3]

Wytrwałość - 2
Refleks - 6
Wola - 1

UMIEJĘTNOŚCI :

-Ciche poruszanie
-Nasłuchiwanie
-Ukrywanie
-Wspinaczka
-Otwieranie zamków
-Pływanie
-Używanie magicznych urządzeń
-Blefowanie

ATUTY :

uniki

EKWIPUNEK :

-Wysokie skórzane buty
-Czarne spodnie i koszula
-Czarny płaszcz z kapturem
-Plecak
-Manierka z wodą
-Bukłak z winem
-3 pochodnie
-lina z hakiem [10m]

Broń:
sztylet za pasem; obr. k4-1; kłute; krytyk 20x2
krótki miecz ognia; obr. k6 od ognia; kłute; krytyk: 19-20x2

Pieniądze :

Platyna : 0
Złoto : 0
Srebro : 0
Miedź : 0

HISTORIA :

Erilad urodził się w Waterdeep, w rodzinie średnio zamożnego mieszczanina. Wkrótce jego ojciec umarł, matka nie żyła od chwili jego narodzin, więc musiał poszukać sobie fachu... nie lubi pracy fizycznej, więc zajął się złodziejstwem, bo było to coś co nie było stosunkowo trudne. W swych wędrówkach zszedł aż do Podmroku, gdzie miał nadzieję znaleźć szczęście. Nie sądził jednak, że życie w tym świecie może być tak trudne. Cudem zwycieżył w licznych walkach w Korytarzach i niespodziewanie trafił do większej kopuły wypełnionej licznymi budowlami, ponuro świecącymi w ciemności. Znalazł się w mieście drowów.

Karta OK.


Ostatnio zmieniony przez Erilad dnia Pią 12:31, 23 Cze 2006, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Innos
Gość






PostWysłany: Pon 21:02, 19 Cze 2006    Temat postu:

Imię: Innos
Rasa: Drow
Płeć: M
Klasa: Wojownik
Charakter: Ch/Z
Bóstwo: Brak

Poziom 1


WYGLĄD :

Wiek: 117
Wzrost: 170cm
Waga: 75kg
Oczy: czerwone
Włosy:blado białe z czerwonymi wstawkami

Ubiór: Innos nosi kolczuge z mithrilu w kolorze czarnym, długie buty sięgające do kolan oraz długi płaszcz do kostek, z kapturem, który zakrywa jego twarz oraz długimi rękawami zakrywającymi ręce.


ATRYBUTY :

Siła: 17 +3
Zręczność: 16 +3
Budowa: 14 +2
Intelekt 10 +0
Mądrość: 8 -1
Charyzma: 10 +0

Wytrwałość: 3
Refleks: 5
siła woli: 5


UMIEJĘTNOŚCI :

Jeździectwo
Pływanie
Postępowanie ze zwierzętami
Rzemiosło (Zbrojmistrz) +2
Skakanie: +7
Wspinaczka: +6

ATUTY :

Biegłość w broni (Miecz Półtoraręczny)
Zogniskowanie broni (Miecz Półtoraręczny)


EKWIPUNEK :

Pancerz :
Mithrilowa kolczuga +4 do KP

Broń :
Miecz Półtoraręczny; 1k10; 19-20x2; tnąca
Długi łuk; 1k8 x3; 30m; kłute

Wyposażenie:
plecak z bukłakiem, racje podróżne na tydzień, zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, kołczan z 30 strzałami

Magiczne:
3x mikstura leczenia lekkich ran, 2x mikstura leczenia średnich ran, 1x mikstura leczenia poważnych ran

Pieniądze:

Platyna : 0
Złoto: 0
Srebro : 0
Miedź : 0

HISTORIA :

W mieście Waterdeep znajdowała się posiadłość pewnego bogatego rodu kupieckiego Astril mającego swoje wpływy w całym Faerunie, od odległych ziem Srebrnych Marchii, aż po rozległe ziemie magów z Thay. Ród ten skrywał jednak mroczną tajemnicę, która pewnego wiosennego dnia wyszła na jaw. Innos, wychowywany w domu tegoż rodu, wraz z rodziną wybierał się do mrocznej dzielnicy Waterdeep, Skullportu.


Od dziecka wychowywany byłem przez moją kupiecką rodzinę, to oni wpoili mi zasady tego świata. Już jako mały chłopiec miałem mnóstwo obowiązków i musiałem przestrzegać wielu zasad. Najważniejsza z nich była jedna - zawsze i wszędzie noś swój płaszcz i nigdy nie pokazuj ani kawałka swojego ciała. Przestrzegałem tej zasady tak dobrze jak tylko umiałem, wiedziałem że musi być bardzo ważna, bo moji bardzo sympatyczni rodzice byli bardzo źli i surowo mnie karali gdy pokazałem choćby jeden palec. Wkrótce nie musiałem się już pilnować, ukrywanie się pod moją "drugą skórą" weszło mi w nawyk. Pewnego wiosennego dnia Corel, mój ojciec, wybierał się z nami do tawerny, którą niedawno zakupił od pewnego tajemniczego goblina. Nazywała się ona "Mroczna łza". Kiedy jechaliśmy swoją ekskluzywną karocą przez ciemne uliczki Skullportu do tawerny, na ulicę przewróciła się kłoda zagradzając przejście, woźnica szybko zahamował. Wtedy na ulicy ukazało się 3 zamaskowanych wojowników. W tej samej chwili 5 osobowa straż jaką posiadała moja rodzina, zaczęła ustawiła szyk obronny, chociaż było to trudne w wąskiej uliczce. Nie zdążyli jednak dokończyć manewru, bo przeciwnicy zaatakowali. Corel nie wyglądał na zaskoczonego, wytłumaczył nam szybko, że gdy tylko odwróci uwagę napastników mamy uciekać, poczym wyszedł z karocy, wyjął z pochwy swój półtoraręczny miecz i rzucił się na przeciwników. Po niedługim czasie, gdy na zewnątrz zapadła cisza, sparaliżowani ze strachu nadal siedzieliśmy w wozie, do którego podszedł najwyższy z zamaskowanych napastników. Bez słowa wywarzył drzwi i zanim zdążyłem mrugnąć okiem ogłuszył resztę rodziny, ze mną włącznie. Ocknąłem się w domu rodowym Zen'het, a u mojego boku siedział medyk. Okazało się, że jako dziecko towarzyszyłem jednej z wypraw wojennych drowów i zostałem porwany. Przypadkowo znaleźli mnie zwiadowcy i postanowili sprowadzić z "niewoli" spowrotem do "domu". Szybko zorientowałem się jakie realia, rządzą światem mojej rasy. Znałem już powód, dla którego moim prawdziwi rodzice, bo za takich zawsze miałem Corela i jego małżonkę, kazali mi się ukrywać. Byłem rządnym krwi, bezdusznym drowem, ale ja jestem inny. Cały czas to sobie powtarzam. Moja rodzina szykuję, się włąśnie na wojnę z domem Hunet - mamy zabić wszystkich szlachciców, nie oszczędzić nikogo, nawet dzieci. Próbuję się postawić, nie chcę walczyć, nie chcę zabijać. Właśnie dowiedziałem się, że tamci wojownicy zabili Corela i zabrali ze sobą jego miecz. Dostałem go jako ostrzeżenie, porzypomnienie, że mam być posłuszny. Trzymam go teraz w dłoni i obmyślam ucieczkę. Chciałbym wrócić na powierzchnię. Moje oczy przywykły do światła. Podróż korytarzami Podmroku nie należy jednak do najłatwiejszych, a ja jestem dopiero początkującym wojownikiem. Choć przebywam tu już 100 lat, wydaje mi się to chwilą. Unikam walki, staram się nie wychylać i planuje tą niebezpieczną ucieczkę. Mam tylko nadzieję, że miecz mojego ojca doda mi odwagi. Wielka bitwa się zbliża, mam coraz mniej czasu.

Karta OK.


Ostatnio zmieniony przez Innos dnia Śro 10:39, 21 Cze 2006, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Kruczowlosa
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Na pewno nie Płock

PostWysłany: Sob 18:55, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Imię: Elyste
Rasa: Drow
Płeć: Kobieta
Klasa: Kapłanka Eilistraee
Charakter: Neutralny Dobry

Poziom 1

WYGLĄD:
Wiek: 95 (nie wiem, jaki jest przelicznik na nasze lata... XD)
Wzrost: 169 cm
Waga: 57 kg
Oczy: Czerwone
Włosy: Białe

Ubiór: Czarne szaty, płaszcz z kapturem


ATRYBUTY:
Siła: 12 +2
Zręczność: 14 +2
Budowa: 12 +1
Intelekt 11 +0
Roztropność: 17 +3
Charyzma: 12 +1

Wytrwałość: 3
Refleks: 4 +2 z atutu
siła woli:7 +2 z Atutu


UMIEJĘTNOŚCI:
Czarostwo/ Teoria czarów
Dyplomacja
Ciche poruszanie
Nasłuchiwanie
Ukrywanie
Wspinaczka
koncentracja

ATUTY :
Żelazna Wola +2 do woli
Błyskawiczny Refleks +2 do refleksu

EKWIPUNEK :
Pancerz :
Mithrilowa kolczuga +4 do KP

Broń :
Buzdygan Ciężki 1k8, x2, miażdżone
Kusza lekka, 1k8, 19-20/x2, kłuta

Wyposażenie:

Magiczne:
3x mikstura leczenia lekkich ran, 2x mikstura leczenia średnich ran, 1x mikstura leczenia poważnych ran

Pieniądze:

Platyna : 0
Złoto : 0
Srebro : 0
Miedź : 0

HISTORIA :
Elysta, przyszła na świat w jednym z większych skupisk czarnych elfów. Była córką jednej z bardziej wpływowych kapłanek, złej bogini Lolth. Dążyły one do zwiększenia waśni pomiędzy Drowami, a ich kuzynami, leśnymi elfami. Elyste miała zostać następczynią matki, ale wybrała inną drogę. Nie pociągała ją walka jak innych, dlatego wolała zostać kapłanką Elistraee, bogini, która chciała sprawić, aby mroczne elfy pogodziły się z innymi rasami i przestały żyć w izolacji. Od tego czasu musiała się ukrywać, aby nie zostać przyłapaną przez inne mroczne elfy, przez które mogłaby zostać zamordowana.

Karta OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Sesje Strona Główna -> Forgotten Realms Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin