Forum Sesje Strona Główna Sesje
Witamy z powrotem!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sekretna pomoc - rekrutacja

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Sesje Strona Główna -> Śródziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nathan
Potężny
Potężny



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 11:41, 23 Kwi 2006    Temat postu: Sekretna pomoc - rekrutacja

No, to zaczynamy

8 stycznia 3019 rok. Drużyna pierścienia wyruszyła. Tymczasem mistrz Elrond prosi o pomoc...

Więcej szczegułów po rekrutacji. Potrzebuję - elfa-maga (syna/córki Elronda), Elfa-wojownika i Dunedaina.

Oto karty postaci

Imię:
Rasa:
Wiek:
Profesja:
Wygląd:
Historia:
Ekwipunek:

Statystyki : (do rozdania 25 punkty, jedna echa musi mieć minimum 2 punkty, maksimum 6)
Siła
Zręczność
Wytrzymałość
Odwaga
Skakanie
Walka
Szybkość

Umiejętności elfa wojownika: Specjalizacja (miecz albo łuk), skradanie się, Mężny (+1 punkt Odwagi) albo Wyjątkowo Silny (+1 punkt siły)

Umiejętności elfa wojownika (dwie do wyboru):
-Duch Lasu (w lesie postać otrzymuje premie +2 do skradania się i walki)
-Dziecię Gór (w górach postać otrzymuje premię +2 do odwagi)
-Władca Koni (Kiedy postać walczy na koniu otrzymuje +2 punkty walki)
-Władca Sokołów (Postać otrzymuje sokoła łownego)
-Mistrz Miecza (postać otrzymuje +2 do punktów Walki)
-Nienawiść (walcząc z goblinoidami postać zyskuje +2 do wszystkich rzutów)

Umiejętności elfa maga: Specjalizacja (dwie do wyboru z: magia ognia, ziemi, powietrza albo wody), Wiedza (historia), Zręczne palce (+1 punkt zręczności) albo Legendarna wytrzymałość (+1 punkt wytrzymałości)

Umiejętności elfa maga (trzy do wyboru)
-Władca Sokołów (Postać otrzymuje sokoła łownego)
-Legendarna wiedza (postać otrzymuje premię +2 do wiedzy)
-Władca wody (postać szybciej rzuca proste zaklęcia z dziedziny wody)
-Dusza ognia (postać szybciej rzuca proste zaklęcia z dziedziny ognia)
-Więź z ziemią (postać szybciej rzuca proste zaklcia z dziedziny ziemi)
-Duch powietrza (postać szybciej rzuca zaklęcia z dziedziny powietrza)
-Nienawiść (walcząc z goblinoidami postać zyskuje +2 do wszystkich rzutów)
-Język zwierząt (postać umie rozmawiać ze zwierzętami)

Umiejętności Dunedaina: Skradanie się, Znajomość Terenu, Specjalizacja (miecz albo łuk)

Umiejętności Dunedaina (dwie do wyboru):
-Dziecko pustkowi (postać na pustkowiach zyskuje premię + 1 o wszystkich rzutów)
-Przyjaciel elfów (postać jest znana wśród elfów)
-Duch Lasu (w lesie postać otrzymuje premie +2 do skradania się i walki)
-Władca Koni (Kiedy postać walczy na koniu otrzymuje +2 punkty walki)
-Władca Sokołów (Postać otrzymuje sokoła łownego)
-Mężny (premia +1 do odwagi)

Rekrutacja trwa do 10 maja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silent
Potężny
Potężny



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 14:07, 23 Kwi 2006    Temat postu:

Oto karty postaci

Imię: Roland
Rasa: Duandain
Wiek: 29
Profesja: Wojownik
Wygląd: Roland posiada krótkie czarne włosy. Ma twarz o łagodnych rysach. Jest umięśnony i wysportowany. oczy są koloru brązowego.
Historia: Urodził się na północy. W kraju gdzie konie są traktowane niemal jak święte. Pochodzi z koczowniczego plemienia, skąd wywodzą się najznamienitsi wojownicy ze śródziemia. Jako mały chłopiec nie należał do osób silnych a jego planem na życie było zostać mędrcem. Pewnego dnia jednak podczas pobytu w lesie, spotkał się ze stadem wilków. Był w ogromnym niebezpieczeństwie jednak nie wiadomo skad pojawił sie wojownik, który uratował młode życie Rolanda. Po powrocie do obozu, ów człowiek potraktowany został jak bohater. Wtedy chłopiec zmienił swoje plany. Postanowił zostać wojownikiem. Od tego czasu zaczął szkolić sie w walce. Kiedy został pełnoletni opuścił plemię i wyruszył szukać przgód. wędrował przez całe Śródziemie, aż dotarł na ziemie Rohanu. Tam spotkał czarnego konia. Postanowił go dośiąść. Walczył z nim przez cały dzień, aż po całym dniu wysiłku zwierze uległo i poddało się woli Rolanda. Od tego dnia Vero jest najlepszym przyjacielem duandaina. Wraz ze swoim przyjacielem odwiedził krainy Elfów. Otrzymał od nich dwuręczny miecz. Oręż ten był idealnie dopasowany do stylu walki Rolanda. Z nowym wyposażeniem wyruszył na wschód. Dotarł do Horadrimów. Pokonał wodza. Nie zabił go jednak. Rozkazał aby najlepsi kowale wykonali mu zbroję. Pancerz powstał po tygodni. Był cały czarny, a naramienniki i hełm przypominały ogień. Po otzrymaniu "prezentu" odjechał. Ponownie powrócił na zamek Elronda.
Ekwipunek:
Miecz dwuręczny elfów
Czarna zbroja Horadrimów
Amulet plemienia wojowników z północy
Zakrzywiony Nóż, z insygniami Horadrimów
Krótki miecz
Podróżny, czarny płaszcz
Racje żwynościowe na jakieś 2-3 dni

Statystyki :
Siła 4
Zręczność 2
Wytrzymałość 3
Odwaga 5
Skakanie 2
Walka 5
Szybkość 4

Umiejętności Dunedaina: Skradanie się, Znajomość Terenu, Specjalizacja (miecz)

Umiejętności Dunedaina:
-Władca Koni (Kiedy postać walczy na koniu otrzymuje +2 punkty walki)
-Mężny (premia +1 do odwagi)


Ostatnio zmieniony przez Silent dnia Nie 17:47, 30 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorn
Władca
Władca



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Pon 6:22, 24 Kwi 2006    Temat postu:

Imię: Landriela
Rasa: Elf
Wiek: 830
Profesja: Wojowniczka
Płeć: Kobieta
Wzrost: 1,80 metra
Waga: 55 kg


Wygląd: Wysoka i szczupła przedstawicielka elfiej rasy. Duże, głębokie, zielone piękne oczy. Mały kształtny nos. Ładne, lekko różowe usta. Uszy jak u każdego elfa. Nierozczesane, kasztanowe włosy opadające aż do dołu pleców. Długie, proste nogi. Nosi prosty, ciemnozielony, łowczy ubiór. Często zakłada kaptur. Dodała do niego nieco "kobiecości" Jedna z najpiękniejszych elfic na dworze Elronda.

Historia: Łowczyni. Przyległo to do niej i tak zostało. Landriela Łowczyni.

Wychowywała się na dworze Elronda. .Od najmłodszych lat coś ciągnęło ją do strzelania z łuków. Ćwicząc długie lata osiągnęła perfekcje. Jej ojciec (osoba, którą kochała ponad życie) również znany łucznik został kiedyś postrzelony przez orkową strzałę. Zatrutą. Umierając zostawił jej dwie rzeczy: swój łuk i ametyst zawieszony na sznurku(pamiątka rodzinna). Przez tę wydarzeń, Landriela zmieniła się. Stała się podobna ludziom. Utraciła elfie cnoty. Stała się agresywna, opuściła matkę, unikała innych elfów. Jedynym przyjacielem który jej został był pewien sokół. Uratowała mu kiedyś życie i od tej pory pozostał jej wierny. Przechodząc się kiedyś po lesie usłyszała dziwny, specyficzny krzek. Pobiegła w tamtą stronę. Wbiegła na polanę i zauważyła leżącego na ziemi drapieżnego ptaka, z przetrąconym skrzydłem. W jego stronę zbliżał się lis. Porwała go z ziemi i zaniosła do swojego domu. Karmiła, go, starała się by ptak na nowo mógł latć. Po pewnym czasie wyzdrowiał i został z nią z własnej woli.


Jej ulubionym zajęciem stało się polowanie na orków. Jedynym przyjacielem który jej został był pewien sokół. Uratowała mu kiedyś życie i od tej pory pozostał jej wierny. Stąd jej przydomek.

Ekwipunek: Długi dębowy łuk, dwa kołczany pełne strzał, zakończonych łabędzimi piórami. Długi, wąski miecz o drewnianej rękojeści, w której tkwi mały rubin. Prosta, skórzana pochwa na miecz. Nóż myśliwski w pochwie na udzie. Na szyi sznurek, na którym zawieszony jest ametyst. Zapas Lembasów zawiniętych w liście. Dwie manierki na wodę. Księga Elfich Pieśni. Opończa z Lórien. Ciemnozielone elfie ubranie z kapturem.

Statystyki:
Siła (3)
Zręczność (6)
Wytrzymałość (4)
Odwaga (4)
Skakanie (2)
Walka (3)
Szybkość (3)

Umiejętności elfa wojownika: Łuk, Skradanie się, Mężny

Umiejętności elfa wojownika
-Duch Lasu (w lesie postać otrzymuje premie +2 do skradania się i walki)
-Władca Sokołów (Postać otrzymuje sokoła łownego)

Nie obraź się Nathan, ale trochę udoskonaliłem swoją kartę względem twojego szablonu.


Ostatnio zmieniony przez Gorn dnia Wto 13:41, 16 Maj 2006, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chrx
Mistrz Podziemi
Mistrz Podziemi



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sigil- Miasto Drzwi

PostWysłany: Pon 18:06, 24 Kwi 2006    Temat postu:

Imię: Ellengiewirh
Rasa:elf
Wiek:574
Profesja:Mag
Płeć: Mężczyzna

Wygląd:wysoki(1,85 m), dostojny, postawny, twarz tajemnicza, bez wyrazu, z wielką szramą na lewym policzku,

Historia: Pojawił sie nagle w Rivendell, 200 lat temu, poszarpany, wyczerpany i tajemniczy, z wielkim worem na plecach; wszyscy bardzo sie zdziwili, gdy rzekł, że jest synem Elronda. Nawet sami Elladan i Elrohir. Jeszcze większe zdziwienie u elfów nastło gdy Elrond zamknął się wraz z nim w swym pokoju, sam na sam, na 7dni i 7 nocy. Od czasu gdy wyszli 8 dnia, rzadko się do kogoś odzywał, wyprawiał się jedynie na długie, często i parotygodniowe wyprawy z Elrondem, czasem rozmawiał w cieniu drzew z Elladanem i Elrohirem. O tym, że to syn Elronda wiedzieli jedynie najbliżsi elfowie, przyjaciele(m. in. Gandalf i Aragorn), Elladan, Elrohir oraz sam Elrond. Oficjalnie był to jeden z zaufanych przyjaciół Elronda. Zwykle przebywał poza Rivendell, rzadko z kimś zamieniał chociażby dwa słowa, ponoć ze 3-4 razy wybrał się do Lorien, gdzie długo rozmawiał z Galadrielą. Elfowie przypuszczali, że nikt nie wiedział wcześniej o nim, ponieważ wyruszył on na wielką misje, która miała wielkie prawdopodobieństwo niepowodzenia. Ale mieszkańcy Rivendell dobrze wnioskowali, że misja zakończyła się sukcesem po tym, że wrócił i po wielkim, ciemnym worze, który ze sobą przytachał, a którego już nigdy nie widzieli. Był tajemniczy i zamknięty w sobie. Przybywając do Rivendell zaraz po wyruszeniu stąd Drużyny Pierścienia nie wiedział, że to początek jego nowej wielkiej przygody...
(P.S. fajna ta historyjka wyszła- co nie?)


Ekwipunek: Mały łuk, kołczan strzał, Krótki miecz z wiekim szmaragdem, Zaklęty sztylet, Pochwa na mieczyk, Dziwny duży pierścień na palcu z dużym, czarnym, niezidentyfikowanym kamieniem, A to co? D&D? - DG (ok, kasuje naszyjnik) , Szary płaszcz, wyglądający jakby pochodził z Lorien (!), ciemne ubranie, pod ubraniem mithrilowa kolczuga (!) (a co, nie wolno?),

Statystyki:
Siła: 3
Zręczność: 4
Wytrzymałość: 5
Odwaga: 4
Skakanie: 2
Walka: 4
Szybkość: 3

Umiejętności:
Specjalizacja: Magia Ognia i Powietrza,
Wiedza (historia),
Legendarna wytrzymałość (+ 1 punkt do wytrzymałości),

Umiejętności elfa maga:
Dusza Ognia (postać szybciej rzuca proste zaklęcia z dziedziny ognia),
Duch Powietrza (postać szybciej rzuca proste zaklęcia z dziedziny powietrza),
Władca sokołów (postac otrzymuje sokoła łownego),


Ostatnio zmieniony przez Chrx dnia Wto 17:07, 25 Kwi 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathan
Potężny
Potężny



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 20:47, 24 Kwi 2006    Temat postu:

W czasie sesji piszemy z perspektywy trzeciej osoby.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chrx
Mistrz Podziemi
Mistrz Podziemi



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sigil- Miasto Drzwi

PostWysłany: Wto 15:22, 25 Kwi 2006    Temat postu:

(Z perspektywy 3 osoby. Ok. A gdzie tu widzisz żebym cos mówił z perspektywy 1 osoby?

I jeszcze jedno:
oficjalnie pozbywam sie naszyjniku +1 do szybości, ale mithrilowej zbroji sie nie pozbęde.)

( Jak pisze w nawiasie to znaczy, że mówie coś poza sesją, do MG albo któregoś z graczy, nie jako postać z gry, ok?)

To kiedy rozpoczynamy sesje??
Zdaje mi się, że wszystkie postacie już są.

EDYTUJ POSTY! Jest taka opcja w Twojej wiadomości. Jeszcze jeden taki wybryk i przywitasz sie z warnem. Nie ma zasady kto pierwszy ten lepszy. MG zadecyduje. Jak chcesz pisać coś nie dotyczącego sesji to pisz to w temacie "(nazwa sesji) - komentarze" - dop. Magellan

Z tym niedotyczącym sesji chodziło mi o krótkie teksty typu: (fajnie, mi wyszło, co nie?) lub (mogę tak zrobić?), a nie o jakieś wielkie tyrady.
Sorki. Po co zaraz tak się wściekać?

Dobra masz jeszcze jedną szanse. Nie pisz takich mini komentarzy. Grasz jak uważasz, czyli tak jak Twoim zdaniem będzie najlepiej. Jak dużo namieszasz to wtedy Nathan napisze w Mod Poście, albo na privie, że masz coś zmienić. Zakładając, że się dostaniesz.- dop. Magellan
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lewita
Giermek
Giermek



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:46, 01 Maj 2006    Temat postu:

Imię: Gaberoth
Rasa: Elf
Wiek: 290
Profesja: wojownik
Płeć: mężczyzna
Wzrost: 1,89 metra
Waga: 50 kg (no co Elfy są lekkie Legolas umiał utrzymać sie na śniegu)


Wygląd: Jest wysoki i wysportowany. Ubiera się w zielony strój swietnie maskujący się w drzewach. Na pięknej twarzy ma wytatuowanego wilka. Włosy ma długie i tak jasne że można je nazwać białymi.

Historia: Urodził się i był wychowywany w lorien by w wieku 100 lat uciec z domu i wyruszyć w świat. Po długiej tułaczce trafił do doliny Rivendell. Tam dowiedział się że jego brat zginął zabity prze podstępnych orków którzy czatowali u wybrzeży lasów Lorien. Gaberoth powziął sobie za cel walczyć z podstępnymi siłami Ciemności (Mordor)

Ekwipunek: Dwa krótkie lśniące, zakrzywione miecze z rękojeścimi obitymi drogocennymi kamieniami i jeden lekki łuk cisowy okkuty złotem.

Statystyki
Siła:3
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 2
Odwaga:2
Skakanie: 4
Walka:4
Szybkość:5

Umiejętności elfa wojownika: Miecz, Skradanie się, Wyjątkowo Silny (+1 punkt siły)

Umiejętności elfa wojownika
-Duch Lasu (w lesie postać otrzymuje premie +2 do skradania się i walki)
-Mistrz Miecza (postać otrzymuje +2 do punktów Walki)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathan
Potężny
Potężny



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 16:20, 10 Maj 2006    Temat postu:

Uwaga rekrutacje przedłużam do soboty - radzę sprawdzić swoje karty postaci i upewnic się czy na pewno chcecie grać

Powód - za dużo do roboty, dopiero w sobotę mam czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorn
Władca
Władca



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Śro 16:24, 10 Maj 2006    Temat postu:

Super! Mam czas napisać historię! Yeah.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silent
Potężny
Potężny



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 9:10, 14 Maj 2006    Temat postu:

Ekhem, już mamy niedzielę, a sesji jak nie było tak nie ma. Oj nieładnie Nathan, nieładnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathan
Potężny
Potężny



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 11:10, 14 Maj 2006    Temat postu:

Przepraszam, miałem coś do zrobienia. No więc, dostali się

Magellan jako Roland Dunedain
Darth Gorn jako elfia wojowniczka
Chris17 jako mag

Temat założę wieczorem i tam będziemy pisać co robimy. Jeśli sytuacja będzie tego wymagała (walka, ważna rozowa itp) to ustalimy konkretną godzinę i rozwiążemy sytuacj.

No to do wieczora
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Sesje Strona Główna -> Śródziemie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin