Forum Sesje Strona Główna Sesje
Witamy z powrotem!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer- "narazie bez nazwy"- rekrutacja
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje Strona Główna -> Warhammer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Która opcja LEVEL UPowania jest lepsza?
Rozdać exp i pozwolić graczom na modyfikacje.
60%
 60%  [ 6 ]
GM rozdziela wg. własnego osądu.
40%
 40%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 10

Autor Wiadomość
Lonely Wolf
TechPriest
TechPriest



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 17:41, 08 Cze 2006    Temat postu: Warhammer- "narazie bez nazwy"- rekrutacja

Ok zacznijmy powoli przygotywac się do sesji.

Co musiecie wiedzieć przed stworzeniem karty.

1. Są następujące statystyki
Sz- szybkość
WW- walka wręcz
US- umiejętności strzeleckie
S- siła
Wt- wytrzymałość
Żw- żywotność
I- inicjatywa
A- ataki
Zr- zręczność
CP- cechy przuwódcze
Int- inteligencja
SW- siła woli
OP- opanowanie
Ogd- ogłada
Cechy będe wam losował osobiście i osobiście je wam podam.
Wy podacie mi jednak które dwie statystyki są dla waszej postaci najważniejsze (dostaniecie specjalne plusy).

2. Rasy:
Tutaj jest spora dowolność, co prawda z ras podstawowych są tylko Ludzie, Elfy (leśne), Krasnoludy, i Halflingi, lecz dopuszczam do gry większość znanych wam ras.

3.Klasy:
A tu jest zupełna dowolność, wybieracie co chcecie (w granicach rozsądku, nikomu nie dam od razu rycerza zakonnego), możecie być kim checie tj. od zebraka czy tancerki, przez najemnika lub marynarza, aż do szlachcica czy fałszerza. Tylko macie określać DOKŁADNIE kim jesteście np. nie rozumiem klasy wojownik, musicie podać jaki to wojownik (zeołnierz, strażnik miejski, ochroniaz na statku, najemnik, banita itp. itd)

4.Klasa zawodowa:
Oprócz klasy wybieracie również tz. klasę zawodową. tę wybieramy z 4: Wojownik, łotr, uczony lub ranger. Klasa zawodowa do prawie niczego nie zobowiązuj. Okreslatylko początkowe umiejętności, konatakty, ekwipunek etc. Uczony może zawsze przejść na szampierza na przykład.

5.Equip
Hmmm... tu będe musiał się zdać na wasze wyczucie. dostaniecie wszyscy jakiś ekwipunek podstawowy, lecz macie jeszcze prawo "dokupić" sobie coś dodatkowego, dysponujecie 900 złotymi koronami. Co do cennika to całego nie zamieszcze, ale zbroja płytowa kosztuje np. 500zk
taka sama zbroja tyle tylko że turniejowa i lekko wzmacniana 900zk.
niezły miecz kosztuje ok 12 zk.
topór 2-H ok 20zk
włócznia z 8zk.
pełny "skórzak" ok 21 zk
taki sam pancerz tyle że ćwiekowany ok. 40zk. itp. itd.
Jednak wsztrzyajcie się z dodatkowymi zakupami aż rozdziele wam equip podstawowy.

6.Umiejętności:
Umiejetności podstawowe rozdziele wg. własnego widzimisię (polarne np.) Potem inne umiejetności będziecie zdobywać w czsie trwania sesji.

Ok narazie tyle musiecie wiedzieć.

A oto szablon Karty:

Imię:
Rasa:
Klasa Zawodowa:
Klasa:
Preferowane Statsy:
Opis postaci:

Potem kiedy przejże wasze wypociny rozdiele statystyki, podstawowe umejetności i ekwipunek.I zamieszcze dalszy ciąg karty.


Ostatnio zmieniony przez Lonely Wolf dnia Śro 19:06, 14 Cze 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Einek
Podróżnik
Podróżnik



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inąd

PostWysłany: Pon 13:24, 12 Cze 2006    Temat postu:

Czru, ja się rekrutuje

imię: Lorn
płeć: facet
wiek: w granicach rozsądku
klasa zawodowa: wojownik
profesja: wiedźmin

opis: czarne długie włosy z zielonym kosmkiem nad prawym okiem, wysoki, dobrze zbudowany, zielono-szare oczy, z długą poprzeczną blizną na lewym ramieniu.
samotnik, wiecznie zaspany

Edited By Lonely Wolf

A więc twoje statystyki wyglądają tak:
sz: 3
WW: 45
US: 25
S: 4
Wt: 3
żw: 7
I: 37
A: 1
ZR: 45
CP: 30
Int: 27
Op: 35
SW: 31
Ogd: 28

Umiejętności:
Specjalana broń: Miecz 1,5-H (+10 do WW walcząc półtorakiem)
B.Silny (+1S)
B.Wytrzymały(+1Wt)
Wiezmińska |wytrzymałość(+1Wt +opóźninie działania trucizn)
|szybkość(+2Sz)
Wyostrzone zmysły
Bijatyka
Mocna głowa (pić duuuuuzio możesz)
Akrobacje
Taniec
Nieustraszony (+20 Op)

Eqip:
Miecz 1,5H
Medalion wiedźmiński (z głowąwilka "of kors")
Wiedźmińskie ziółka i mikstury.
Dziwna laleczka zrobiona ze słomy z powbijanymi szpilkami.
Karta oczywiście się jeszcze zmieni

Schemt rozwoju
WW+30
Us+20
SW+30
OP+40
S+2
Wt+2
Żw+8
I+30
Zr+30
Sz+2


Ostatnio zmieniony przez Einek dnia Pon 13:52, 12 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nicky
Mędrzec
Mędrzec



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A takie tam miastko

PostWysłany: Pon 13:25, 12 Cze 2006    Temat postu:

imię : Rethena

płeć : kobieta

rasa : elf leśny

klasa zawodowa : wojownik

profesja : wojownik klanowy (głównie łuk - jak zwykle zresztą )

wiek : 120 lat

krótki opis :

krótkie, ciemne włosy (ledwo za uszy), kszywo postrzępione
filetowe oczy
tatuaż na prawym policzku (zygzaki na kształt winorośli)
wysoka, chuda
brak rodzeństwa
mijesce urodzenia nieistotne
znacząco zarysowane mięsnie pleców, rąk i przedramion
znak gwiezdny:Kielich Liadriel

Edited by Wolf

Statystyki
CHCIAŁABYM ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ŻE NIE DOSTAŁAM SZYBKOŚCI
WW-62/42
US-85/45
S-3
Sz-4
Wt-3
Żw-12/5
I-97/67
A-1
Zr-85/55
CP-36
Int-61/51
OP-49
SW-32
Ogd-50

Umiejetności
Bystry wzrok
Muzykalność
Taniec
Czytanie/pisanie
Tropienie
Leśny krok(po lasach poruszasz się bezszelesnie i nie zostawiasz śladów)
Wyczucie kierunku
Wspinaczka
Błyskawiczne dobywanie

Ekwipunek:
Myśliwski łuk refleksyjny
Skórznia
Ciemnozielony płaszcz z kapturem
3 koce
manierka 5l
hubka i krzesiwo
kołczan strzał (30)
lina z kotwiczką(10m)
Elfi miecz szermierczy

Schemat rozwoju
WW+20 (+20)
US+40 (+40)
I+30 (+30)
Zr+30 (+30)
OP+20
Int+20 (+10)
Żw+7 (+7)


Ostatnio zmieniony przez Nicky dnia Pon 20:39, 19 Cze 2006, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
Awatar



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 14:41, 12 Cze 2006    Temat postu:

Jak wiadomo, zgłaszam się i ja!

Imię: Erilad
Kl. zawodowa: Łotr, rzecz jasna Wink
Profesja: Skrytobójca
Rasa: Człowiek
Wiek: 23 lata
Preferowane statystyki: Głównie Zręczność oraz Walka Wręcz

Opis: Długie, ciemne włosy opadające na ramiona, kozia bródka. Zielone oczy. Średni wzrost [168 cm].
Charakterek: Sporo gada, nie jest zbyt skryty, ale mało się weseli i uśmiecha. Lubi dobrze zjeść i jest pazerny Yellow_Light_Colorz_PDT_02 Dba właściwie tylko o siebie i swoje pieniądze, chociaż zdarza mu się od czau do czasu przejawić cień troski o kompanów Yellow_Light_Colorz_PDT_02


Ubranko: Czarny płaszcz z kapturem, pod spodem lniane spodnie i koszula, wysokie skórzane buty.

Przedmioty:
-Hubka i krzesiwo
-Koc
-Manierka z wodą
-Bukłak z winem Yellow_Light_Colorz_PDT_02
-3 pochodnie
-Racje żywnościowe na kilka dni

Edited by Wolf

sz-3
ww-45
us-39
s-3
wt-3
żw-5
i-38
a-1
zr-45
cp-27
int-37
op-30
sw-33
ogd-30

Shemat rozwoju

ww +20
Us+30
I+30
Zr+20
Int+20
A+2
Żw+5
Sw+10
OP+10


JAK JEST Z UIEJĘTNOŚCIAMI? SAM SOBIE MAM WYBRAĆ I NAPISAĆ? Yellow_Light_Colorz_PDT_02


Ostatnio zmieniony przez Erilad dnia Nie 10:46, 13 Sie 2006, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorn
Władca
Władca



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Wto 12:36, 13 Cze 2006    Temat postu:

Imię: Rod

Rasa: Krasnolud

Klasa Zawodowa: Uczony

Klasa: Wynalazca/ Najemnik

Preferowane Statsy: Umiejętności strzeleckie, Inteligencja

Opis postaci: Urodzony około 150 lat temu(nie wiem ile żyją krasnoludy w Młotku, strzelałem, że dosyć długo. Jak coś to zmień bez pytania Wink ) od dziecka uwielbiał majsterkować i chodzić na plac ćwiczebny w centrum miasta, gdzie strzelał do celów z kuszy. Gdy dorósł wyruszył w świat jako początkujący wynalazca i strzelec. Po wielu latach wędrówki i udoskolania swoich umiejętności, stał się znany w kręgach intelektualistów. Na swoich wynalazkach zdobył małą forunkę, za którą kupił sobie profesjonalną kuszę i mały dworek na uboczu jednego z największych miast na kontynencie. Mijały spokojne laty i Rod zatęsknił za przygodą. Sprzedał dworek i dołączył się do grupy najemników zatrudnianej do ochrony ważnych konwojów, szukaniapewnych przedmiotów i ludzi. Czasmi pomagali też w w bitwach. Talenty krasnoluda bardzo się przydawały najemnikom, zdobyłwśród nich szacunek i uznanie. Mimi to takie życie znudziło mu się po pewnym czasie. Wyruszył więc ponownie w świat.

Niski, krępy. Długa, ruda broda zwisała mu do pasa. Głowa prawie łysa poza szczątkową ilością rudych(a jakże) włosów sterczących tu i tam. Długa blizna biegnąca prze policzek i brak małego palca u lewej ręki zostawały na długo w pamięci jego wrogów. Gruby brzuchol utrzymywał ładny zdobiony pasek. Miał mały, szeroki nos i bujne brwi, które gdybył zdenerwowany wyglądały jak mewa w locie. Małe, piwne oczy o sprytnym wyrazie nieustannie kręciły się w oczodołach obserwując otoczenie. Nie gardził ( a nawet ubustwiał) tłustym posiłkiem i sporym kufelem ciemnego piwa o każdej porze dnia.
Lubił się kłucić i spierać. Na ogół wesoły i gadatliwy, choć potrafił być milczący i zamyślony (szczególnie wtedy gdy myślał nad nowym wynalazkiem), nie lubił elfów, goblinów i gnomów.

Nie za bardzo znam (a nawet wogule) "młotka" i proszę za mocno mnie nie krytykować Very Happy .

Edited by Wolf
Ok a więc twoje statystyki będą wyglądać mniej więcej tak:
Sz-4
WW-58
US-75
S-6
Wt-5
Żw-17
I-23
A-2
Zr-26
CP-61
Int-85
Op-69
Sw-67
Ogd-35

Umiejętności:
Górnictwo
Metalurgia
Inżynieria
Balistyka
Uniki
Rozbrajanie
Ogłuszenie
Jeździecwo
Sekretny język- bitewny
Bijatyka
Hazard
Celny strzał(+10US)
Pomysłowość
Majsterkowanie
czytanie i pisanie

Ekwipunek:
Pełna kolczuga dobrej jakości
Napierśnik płytowy
Hełm otwarty
Lekka kusza szturmowa(zasięg 24m/48m/120m)
Miecz długi
Mała tarcza
Skrzynka z narzędziami
Worek z gratami (dosłownie)

Już se wpisałem


Ostatnio zmieniony przez Gorn dnia Czw 16:28, 22 Cze 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lonely Wolf
TechPriest
TechPriest



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 15:13, 13 Cze 2006    Temat postu:

Jak widzicie wstepnie zajżałem w wasze karty, (oraz skasowałem pewną kłutnie która zakłucała atmosferę). Gorn dzięki za moderke^^.

Drodzy potencjalni gracze, mam pewien dylemat.
Konkretnie wszyscy powybieraliście sobie raczej zaawansowane klasy, przez co wasze statystyki i umiejętności powinny się nieco rozwinąć. Teraz mamy dwa wyjścia.
1. Albo napisze wam shemat rozwoju, rozdam exp i sami sobie rozwiniecie postacie wg. własnego widzimisię.
2. Lub zdacie się na mój osąd i ja wam to wszysko zaktualizuje, bedzie szybciej i łatwiej lecz niekoniecznie lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gorn
Władca
Władca



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Wto 15:18, 13 Cze 2006    Temat postu:

Osobiście wolałbym możliwość 1

Zobaczymy so powiedzą inni^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
Awatar



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 17:06, 13 Cze 2006    Temat postu:

Możliwość 1 [jeden Yellow_Light_Colorz_PDT_02] bardziej mi odpowiada...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nicky
Mędrzec
Mędrzec



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A takie tam miastko

PostWysłany: Wto 17:14, 13 Cze 2006    Temat postu:

A ja wierzę w jego ucziciwość i wygodniejesza zdaje się opcja numer 2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Einek
Podróżnik
Podróżnik



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inąd

PostWysłany: Wto 17:14, 13 Cze 2006    Temat postu:

Czru
Wolf, wiesz jaki schemat rozwoju, jak coś, to się dogadamy w szkole
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silent
Potężny
Potężny



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 17:35, 13 Cze 2006    Temat postu:

Koniec offtopu. Jeśli ktoś napiszę coś oprócz jakiegoś sensownego pytania i karty dostanie warnika.

p.s mam nerwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nicky
Mędrzec
Mędrzec



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A takie tam miastko

PostWysłany: Wto 19:53, 13 Cze 2006    Temat postu:

Drogi Magi ale to nie offtop. Odpowiadamy na pytanie zadane przez GMa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lonely Wolf
TechPriest
TechPriest



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 19:11, 14 Cze 2006    Temat postu:

Ankieta zamieszczona w tym topicu jest jedynie formalnością, lecz przydatną formalnością.
Dzisiaj nie mam czasu, ale w ciągu dwuch dni wezmę się za dokończenie uzupełninia kart postaci. Być może czekamy jeszcze na Chrisa i sesja zacznie się.

Nie czekamy, nie czekamy, bo Chris już mówił, że na Warhammerze się nie zna, a poza tym ma teraz na głowie cały ogrom sfer. - -by C17
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lonely Wolf
TechPriest
TechPriest



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 10:07, 16 Cze 2006    Temat postu:

Ok jako że wszyscy gracie klasami zaawansowanymi, dobrzeby było gdybyscie dopisali jakąś historie do swojej postaci, tak żebym mógł wpleść to w przygode.

2. sprawa, przeszedł pomysł pierwszy. więc wszyscy dostajecie po 2000 exp "na dzień dobry"
Co w warhammerze znaczy 2000exp pytacie?
Otóż znaczy to że macie 20 "punktów" które mozecie wydać na rozszeżenia bądź umiejętności. Jedno rozszeżenie/umiejetność kosztuje 100exp czyli 1 "punkt".

Co to jest jedno rozszeżenie? jest to rozwinięcie statystyki o 10(statystyki procentowe) lub 1(statystyki punktowe). nie możecie jednak rosszeżać sobie co popadnie, nie. mósicie zmieścić sie w schemacie rozwoju postaci jaki otrzymacie/otrzymaliście. co do umiejetności to jest spora dowolność, konkretnie sami sobie wymyślacie umiejetność jaką chcielibyście dysponować, podajecie mi ją a ja ją zatwierdzam ,bądź nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nathan
Potężny
Potężny



Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 22:01, 16 Cze 2006    Temat postu:

Imię: Nathan Gabrinder
Rasa: Człowiek
Wiek: 33 lata
Płeć: Mężczyzna
Klasa zawodowa: Wojownik
Obecna profesja: Weteran
Poprzednia profesja: Najemnik

Opis:
Nathan to wysoki, dobrze umięśniony mężczyzna. Ma sięgające łopatek czarne włosy związane w koński ogon, szpoczasty nos i ciemnoziewlone oczy. Na jego twarzy widać zadbane wąsy i brodę a na skroni ma niewielką bliznę. Ubiera się w prosty, skórzany czarny luźny strój, nosi czarne buty usztywnione w kostkach a ne szyi na srebrnym łańcuszku nosi amulet z symbolem Myrmildy - włócznię i tarczę. Ma lekko chrapliwy głos a jego krok jest lekki i sprężysty. Na całym ciele ma mniejsze i większe blizny, ślady po stoczonych walkach.

Charakter:
Nathan, jeśli się nie napije jest cichy, spokojny i zamyślony. Nawet po wychyleniu kilku kufli rzadko wpada w złość a na jego twarzy często widać głębokie zamyślenie. W przeciwieństwie do więszkości ludzi nie jest uprzedzony do elfów ani innych ras. Jeśli tylko można stara się spać do południa choć służba w wojsku nauczyła go porannego wstawania i samodyscypliny. Jeśli można stara się codziennie ćwiczyć walkę mieczem i włócznią. Większość z tego co zarobi oddaje swoim młodszym siostrom.

Miejsce urodzenia - wioska w pobliżu Altdorfu
Rodzeństwo - dwie siostry Arika(5 lat) i Marrie(9 lat)
Znak gwiezdny - Głupiec Mummit
Cechy charakterystyczne - na lewym ramieniu tatuaż ze skrzyżowanymi włóczniami.

Edited by Wolf (complite)
Statystyki
Sz- 5
WW-45
US-32
S-4
Wt-3
Żw-6
I-38
A-1
Zr-45
CP-38
Int-28
SW-29
OP-40
Ogd-34

Schemat rozwiju
WW +30
Us+20
S+2
Wt+1
A+1
I+10
Zr+10
Cp+20
Żw+7
Ogd+10

Ekwipunek:
Skórzana czarna kamizelka
Ciemnoszary płaszcz z kapturem
Czarne ubranie przeciętnej jakości
Miecz przeciętnej jakości
Lekki topór
Włócznia
Plecak
Sakwa z kilkoma setkami monet (700)
Dwa zwinięte koce
Brzytwa
Bukłak z wodą
Piersiówka z wódką
Amulet z symbolem Myrmildy
Wierzchowiec

Umiejętności:
Specjalna broń (miecz krótki, topór, pałka, pika, halabarda, kusza)
Uniki
Bijatyka
Mocna głowa
Hazard
Taktyka
Dowodzenie (Najemnicy)
Czytanie/pisanie
Obowiązki obozowe
Zpasy

Historia:
Nathan urodził się jako syn właściciela dużego gospodarstwa w małej wiosce trzy dni drogi ad stolicy Imperium, Altdorfu. Do piętnastego roku życia pracował na roli. Potem postanowił zacząć zarabiać na życie mieczem. Uciekł z farmy z kilkoma drobnymi i kiepskim mieczem znalezionym na pobojowisku w pobliżu wioski (tam oddział najemników rozbił bandę rozbójników) i ruszył w kierunku stolicy. Tam udało mu się załapać do bandy najemników, zabijaków. Oni przyjęli chłopca jako popychadło, ale co jakiś czas dawali mu lekcję szermierki. Tak chłopak spędził następne piętnaście lat życia, wędrując po kraju i poznając tajniki życia najemnika. Nauczył się mówić jak najemnik, pić jak najemnik i pluć jak najemnik. Następnie postanowił zobaczyć co w domu. Dostawał bowiem listy od rodziców (czytać nauczył się w szkółce świątynnej, choć sztuka pisania i czytania nie szła mu zbyt dobrze i wielce musiał się natrudzić by zapisać lub odczytać jakieś zdanie). Wiedział że ma młodsze siostry.
W swojej karierze wraz ze swoją bandą służył w imperialnej armii, w oddziałach wielmożów walczących przeciwko sobie, prowadził eksterminację orków w lasach na zlecenia rajców miejskich. Szlajał się po całym imperium wyłączając Sylvanię.
Gdy dojechał do domu (miał dość pękatą sakiewkę z zapłatą po ostatniej robocie) zobaczył tylko zgliszcza i dwóch orków zbliżających się do sześcioletniej dziewczynki trzymającej niemowlę. Wyszarpnął broń i jak idiota rzucił się na pomoc. Udało mu się połorzyć przeciwników i zdobić dwie nowe blizny. Młodsze dziecko zapytane o imię odpowiedziało że nazywa się Marrie. Najemnik znał tę imię z listów i przedstawił się jako starszy brat. Odwiózł dzieci do Altdorfu i zakwaterował je u swojej przyjaciółki, zielarki. Regularnie stara się przesyłać dzieciom i opiekunce pieniądze. Jako że jest z zielarką w dobrych (a nawet bardzo bliskich) stosunkach nie martwi się o przyszłość sióstr.
Dziś jest znanym niezależnym najemnikiem.


Ostatnio zmieniony przez Nathan dnia Pon 20:33, 19 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje Strona Główna -> Warhammer Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin